Masala #0827

Xotira 16 MB Vaqt 1000 ms Qiyinchiligi 20 %
14

  

Rasmdagi o'yin

Ushbu rasmdagi o'yinni eslagan va o'ynagan ham bo'lsangiz kerak. Men ham bu o'yinni esladim, faqat nomini eslolmadim.
Aka-ukalar  Joburbek va Jo'rabek ushbu o'yinga o'xshash o'yin o'ynashmoqda. Lekin bu o'yin nisbatan soddaroq bo'lib, berilishi va shartlari  quyidagicha:

  • O'yinda faqat yashil va qizil yo'laklar mavjud.
  • O'yin \(m\)x\(n\) o'lchamli (maydon) ilonizi yo'laklarda bo'ladi. (* li shartga e'tibor bering)
  • Dastlab ikkala ishtirokchi ham yo'lakning birinchi doirasida (maydon ichida!) o'yinni boshlaydi.
  • Aka-uka o'yinda yurishni amalga oshirish uchun zarikdan foydalanishadi.
  • (Zarik - nuqtalar bilan raqamlangan kub shaklidagi kichik oq tosh)
  • Zarik tashlanganda tepaga qarab tushgan raqam oldinga necha katak surilishni belgilab beradi.
  • Yashil doiraga o'tgan ishtirokchi keyingi yurishini shu doiadan davom ettiradi ,qizil doiraga o'tgan ishtirokchi esa shu zahotiyoq yo'lak boshiga (birinchi doiraga ) qaytadi.
  • * Birinchi yo'lak boshidan oxiriga yetib borgan ishtirokchi ikkinchi yo'lak oxiriga (nazariy tomondan) tushadi va yo'lak  boshiga(chap tomonga) qarab yuradi, ikkinchi yo'lak boshiga yetgan ishtirokchi uchinchi yo'lak boshiga tushadi va o'ng tomonga qarab yuradi... (1-2- testlar va izohlariga qarang!)
  • Yo'lak oxiriga yetib undan chiqib ketgan ishtirokchi g'olib sanaladi.
  1. O'yinni kichik bo'lgani uchun Jo'rabek boshlab beradi. 
  2. Ishtirokchilar o'z yurishlarini navbatma-navbat amalga oshirishadi

Sizning vazifangiz zarikni har bir ishtirokchi  \(k\) marta tashlab,o'z yurishlarini amalga oshirib bo'lgandan  keyin o'yin vaziyatini baholash.


Kiruvchi ma'lumotlar:

Birinchi satrda uchta butun son \(m,n(3\le m,n \le 10)\) va\(k(1\le k \le20)\) sonlari kiritiladi
keyingi \(n\) ta satrda uzunligi \(m\) ga teng bo'gan \(0\) va \(1\) lardan iborat sonlar ajratilmagan holda (satr ko'rinishida) beriladi.(1 - yashil doira, 0 - qizil doira)
Keyingi ikkita satrda \(k\) tadan \([1;6]\) oralig'idagi raqamlar - mos ravishda Jo'rabek va Joburbekning zarikni \(k\) martadan tashlaganlaridan keyin olingan har bir natijalar.


Chiquvchi ma'lumotlar:

Agar o'yin yakuniga yetmagan bo'lib, Jo'rabek oldinda bo'lsa Jo'rabek, agar Joburbek oldinda bo'lsa Joburbek, agar ular bir doirachada bo'lsa Teng yozuvini chiqaring.
Agar o'yin yakuniga yetgan bo'lib Jo'rabek yutgan bo'lsa Jo'rabek yutdi, aks holda  Joburbek yutdi deb chiqaring.


Misollar
# input.txt output.txt
1
8 5 6
11101101
11011110
11001111
01111011
10101111
4 3 2 6 5 1
1 2 3 4 5 6
Jo'rabek
2
3 4 2
101
110
011
101
5 5
4 3
Joburbek
Izoh:

1- test marshruti:                                     2-test marshruti:

1-1-1-0-1-1-0-1                  1-0-1
              |                      |
1-1-0-1-1-1-1-0                  1-1-0
|                                |
1-1-0-0-1-1-1-1                  0-1-1
              |                      |
0-1-1-1-1-0-1-1                  1-0-1
|
1-0-1-0-1-1-1-1 

Barcha urunishlar yakuniga yetmasdan g'olib aniqlanishi mumkin va o'yin shu joyda yakuniga yetadi.

Yechimini yuborish
Bu amalni bajarish uchun tizimga kiring, agar profilingiz bo'lmasa istalgan payt ro'yxatdan o'tishingiz mumkin